סגירה
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש

META QUEST 3 | 128GB - משקפי מציאות מדומה

2549.00 ₪
3049.00 ₪
צלול לתוך חוויות יוצאות דופן עם אוזניות מציאות מעורבת שהופכת את הבית שלך למגרש משחקים חדש ומלהיב, שבו אלמנטים וירטואליים משתלבים בסביבה האמיתית שלך.
+ -

זהו ה-Quest החזק ביותר עד כה*, הכולל ביצועים ברמה הבאה עם יותר מכפול מכוח העיבוד הגרפי של Quest 2. (*מבוסס על הביצועים הגרפיים של ה-Snapdragon XR2 Gen 2 לעומת Meta Quest 2.)

חווה יותר טבילה ווויזואליה מסנוורת עם ה-4K+ Infinite Display (קפיצה של כמעט 30% ברזולוציה מ-Quest 2) ואודיו 3D עשיר עם בהירות צליל משופרת, ביצועי בס וטווח ווליום חזק ב-40% מ-Quest 2.

הושט יד וגע בעולמות וירטואליים עם בקרי Touch Plus המעניקים לך דיוק מכוונן עדין, תחושות מציאותיות ואינטראקציות אינטואיטיביות יותר. אתה יכול אפילו לנווט ללא בקרים עם מגע ישיר שעוקב אחרי המחוות שלך, כך שאתה יכול להשתמש רק בידיים שלך כדי למצוא את הדרך שלך.

חקור את הספרייה הטובה בעולם של יותר מ-500 אפליקציות סוחפות ומצא את התוכן המועדף עליך בין משחקים, כושר, בריאות, בידור, חוויות חברתיות ועוד.

גש לכל המשחקים והאפליקציות שכבר בבעלותך ואוהב בספריית Meta Quest עם תאימות לאחור, עכשיו עם הגרפיקה הסוחפת ביותר במהירויות מהירות להפליא.

שחק מה שאתה אוהב יותר זמן עם נוחות מקסימלית. התאם אישית את ההתאמה שלך עם התאמה אישית נוספת ופרופיל רזה מעוצב מחדש בהשוואה ל-Quest 2.

כל אחד במשפחה בטוח לחקור עם תכונות פרטיות וכלי פיקוח. Meta Quest מיועד לגילאי 13+.

מה יש בקופסא:
אוזניות Meta Quest 3
ממשק פנים סטנדרטי מתכוונן (מותקן מראש)
שני בקרי Meta Quest Touch Plus (כולל סוללות AA)
שתי רצועות יד (מותקנות מראש)
מתאם כוח
כבל הטענה

*
*
*
תגיות מוצר