סגירה
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש

מחשב גיימינג בהרכבה אישית

למרות ההיצע ההולך וגדל בתחום מחשבי הגיימינג, גיימרים רבים בוחרים בתהליך בניית מחשב בעצמם. הרכבת מחשב גיימינג באופן אישי מאפשרת לגיימר לבחור מהן התכונות הספציפיות אותן הוא רוצה לראות במחשב של עצמו. בנוסף, תהליך הרכבת מחשב יכול להיות מהנה במיוחד, ולהסתיים בתחושת סיפוק וחיבור אישי למחשב בו אנו משחקים. 

 

מדוע להרכיב מחשב נייח?

 

גיימרים רבים חשים שהיצע המחשבים הקיים אינו מתאים באופן ספציפי לצרכים האישיים שלהם, כמו גם שהמחשבים המסחריים עונים על צרכים שאינם רלוונטיים לצרכי הגיימינג. בנוסף, מחשב בבנייה אישית יוכל לספק לנו תכונות חומרה מסוימות בעלות נמוכה יותר, מכיוון שהן קיימות רק במחשבים ברמת מחיר גבוהה. 

 

הרכבת מחשב נייח כרוכה בהבנה מעמיקה של תכונות הרכיבים השונים של המחשב ואופן הפעולה שלהם. כאשר אנו מבינים לעומק את התחומים הללו, אנו יכולים לבחור ברכיבים האיכותיים והמתאימים ביותר עבורנו כדי שנוכל להרכיב את המחשב הטוב ביותר עבורנו.

 

תהליך ההרכבה

 

הרכבת מחשב בהתאמה אישית מתחילה בבחירה מושכלת של בסיס מחשב איכותי. במידה ולא נבחר בסיס איכותי להרכבת המחשב שלנו, ייתכן שגם הרכיבים האיכותיים ביותר שנרכיב באמצעותם את חומרת המחשב לא יעבדו בצורה לה אנו מצפים. 

 

חשוב ביותר לתכנן את מחיר כל החלקים המרכיבים את המחשב מבעוד מועד, זאת על מנת לא להיות מופתעים מהמחיר הכולל של המחשב לאחר ההרכבה. בנוסף, עלינו לתכנן בעצמנו אילו רכיבים חשובים לנו יותר ואילו פחות. מתוך נתונים אלו נוכל לבחור את רמת הגימור של כל אחד מהרכיבים ואת התוצרת שלהם. כשזה מגיע לבניית מחשבי גיימינג – כרטיסי המסך והמעבדים הם ברמת חשיבות מכרעת עבור חווית המשחק שלנו. עם זאת, רכיבי עזר רבים צריכים להיות מותאמים ברמתם לרמה של המעבד.

 

בנוסף, עלינו לחקור לעומק, לקרוא ולצפות בסרטונים של הרכבת מחשבים במידה ואנו מתכננים לעשות זאת בעצמנו. הרכבה שגויה של המחשב יכולה להיות מסובכת לפתרון בשלבים מאוחרים של ההרכבה.
ישנם חלקים פנימיים שהם אמנם אינם חלקי חומרה, אך הם קריטיים לבריאות והפעילות התקינה של המחשב, לדוגמה – מאווררים למעבד וקירור נוזלי. אם לא נתקין אותם כראוי המחשב אותו נרכיב יוכל להיות בסכנה.

 

חשוב לציין כי אחד החסרונות של בניית מחשב בהתאמה אישית הוא היעדר האחריות של החברה המקורית, ומתוך כך אחריות גוברת שלנו על המחשב שלנו. מכיוון שאנו רכשנו את חלקי המחשב הפנימיים בעצמנו, אנו גם אחראיים להחליפם בעת הצורך. מתוך כך חשובה ההבנה העמוקה של פעילות המחשב על מנת שנוכל לזהות תקלות ולטפל בהן באופן עצמאי. כמובן שניתן להיעזר במומחים בתחום על מנת שיסייעו בפתרון בעיות אלות.



חנות Player1 הוקמה על ידי עמרי נאור בשנת 2020 על מנת לענות על כל צרכיהם הבסיסיים והמורכבים של קהילת הגיימרים בארץ. עמרי נאור הינו גיימר בעל וותק של מעל ל30 שנים בתחום, והבנתו העמוקה של צרכי הגיימינג בארץ מאפשרת לו להתאים את היצע החנות על מנת לענות עליהם. Player1 מציעה מבחר גדול של מוצרי ואביזרי גיימינג, כמו גם משחקים אשר משווקים בתאריכי ההשקה הבינלאומית. בנוסף, בחנות טכנאי מעבדה מהרמה הגבוהה ביותר בארץ. לפרטים נוספים אודות החנות - לחצו כאן.