סגירה
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש

מחשבים נייחים לגיימינג – המדריך המלא

 

מחשב גיימינג

מחשב גיימינג נייח הוא בין הדרכים היותר טובות ליהנות ממשחקי המחשב העדכניים ביותר, ברזולוציות גבוהות ומחוויית משחק חלקה ומהנה. כיום, קיים מגוון עצום של מחשבים נייחים לגיימינג. מצד אחד, הדבר מאפשר לבחור מבין אפשרויות בחירה מרובות, אך מצד שני, המגוון העצום הופך את הבחירה למורכבת יותר. לכן, במאמר הבא ניתן לקרוא על פרמטרים חשובים, אותם חשוב לבחון טרם שרוכשים מחשב נייח למשחקים.

 

מה זה מחשב נייח לגיימרים

למעשה, מחשב נייח גיימינג הוא מחשב רגיל, כאשר בחירת הרכיבים בו נעשית מתוך מחשבה לתת למחשב את העוצמה שהוא צריך כדי להריץ משחקים בצורה הטובה ביותר. אמנם, מחשב רגיל יכול להריץ פעולות בסיסיות, כמו גלישה באינטרנט, עבודות משרדיות או צפייה בסרט, אך הוא לא יוכל להריץ משחקים ברזולוציה גבוהה או בקצב פריימים גבוה. בשורה תחתונה, עבור מי שרוצה לשדרג חווית המשחק, בחירה במחשב גיימינג היא הכרחית. 

 

איך לבחור מחשב נייח-משחקים

על מנת להנות בצורה הטובה ביותר ממחשב הגיימינג, חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:

  • כרטיס מסך - בין המרכיבים היותר החשובים, הוא כרטיס המסך. שכן, כרטיס המסך הוא בעצם "הלב" של מחשב הגיימינג. כמו כן, ברוב המקרים הוא זה שיקבע את היכולת של המחשב להריץ משחקים בצורה הטובה ביותר. לכן, יש לבחור מחשב עם כרטיס מסך שיוכל לספק למחשב כוח על מנת להריץ משחק ברזולוציה של מינימום FHD 1080, ויכולת להגיע עד K4. 
  • מעבד – חשוב ביותר לבחור במחשב עם מעבד בעל עוצמה מספיק גבוהה, על מנת שיהיה ניתן להנות מהמשחקים בצורה הטובה ביותר. 
  • זיכרון - זיכרון (RAM) המחשב, הוא למעשה שטח אחסון ייעודי, אשר משמש את המעבד הראשי לאחזר מידע במהירות. כלל האצבע הוא, שככל שיש במחשב יותר זיכרון RAM, כך המערכת של המחשב תוכל לאחזר מידע יותר טוב, ולשפר את המהירות והביצועים של המחשב. ההמלצה היא לרכוש מחשב עם מינימום של 16GB. אמנם, המחשב הביתי יכול להסתדר בצורה סבירה עם 8Gb , אך כאשר מדובר על מחשב גיימינג 16Gb הוא המינימום הנדרש. יחד עם זאת, כאשר התקציב למחשב הוא קטן מאוד, ניתן יהיה לבחור במחשב עם 8GB . כמו כן, במידה ורוכשים מחשב עבור משחקים ישנים יותר, כמו Fortnite או Call Of Duty, ניתן יהיה להסתפק במחשב עם 8 GB. 
  • אחסון - עולם האחסון מתחלק לשתי קטגוריות:
  • SSD - SSD הוא סוג אחסון המהיר בצורה ניכרת מטכנולוגיית ה-HDD הישנה. ניתן לשלב את שני הסוגים זה לצד זה, כך שב-HDD ניתן יהיה להשתמש רק לאחסון תמונות, הורדות, שירים, סרטים וכדומה, אך את המשחקים ואת מערכת ההפעלה, ניתן להפעיל מתוך ה-SSD.
  • HDD – סוג אחסון ישן יותר, המגיע לרוב במחשבים ביתיים סטנדרטיים. 
  • מאווררי קירור – במיוחד כאשר מדובר על מחשב גיימינג הפועל בצורה אינטנסיבית, יש לבחור במחשב עם מקררי אוורור עוצמתיים. 
  • ציוד נלווה – חשוב לשים לב גם לציוד הנלווה למחשב, ולרכוש את המסך האיכותי ביותר, את המקלדת והעכבר המקצועיים ביותר, וכן את הרמקולים עם הסאונד הטוב ביותר. שכן, כל הציוד הנ''ל יכול לדרג בצורה משמעותית את חווית המשחק.
  • חנות מקצועית – על מנת להבטיח רכישת מחשב איכותי ומקצועי, מומלץ לרכוש אותו מחנות ייעודית למוצרי גיימינג. שכן, כאשר בוחרים בחנות כזו מבטיחים כי המחשב בעל מפרט טכני המתאים למשחקים. כמו כן, כאשר ישנו צוות עובדים מקצועי בחנות, ניתן להתייעץ עם העובדים ולהיעזר בה בתהליך הרכישה. 

 

Player 1 – מחשב נייח למשחקים

אנו ב-plyaer 1, פועלים מזה שני עשורים באספקת מוצרי גיימינג איכותיים ומקצועיים ביותר. אנו מספקים את מחשבי הגיימינג מבית המותגים המקצועיים ביותר בתחום, ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. במידה ויש צורך בשירות מעבדה לתיקון המחשב, אצלנו תוכלו להנות משירות תיקונים המתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומומחים ביותר בתחום. בין אם אתם גיימרים מקצועיים, ובין אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם הגיימינג, אנו הכתובת המדויקת עבורכם.

לכל שאלה אות התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון: 03-6440275

טלפון לווטסאפ: 0585532510

אימייל: player1.gvirol@gmail.com