סגירה
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש

חבילת נהיגה - MOZA RACING R9 CRP CS

יצרן: MOZA RACING
5900.00 ₪
5990.00 ₪
החבילה כוללת את מוצרי המוזה הבאים: חישוק הגה CS V2 דוושות CRP מנוע R9 דגם CS הינו טבעת הגה אשר מתאימה לבסיסים 21/16/9/R. גודל הטבעת הינו 13 אינץ'/ 33 ס"מ אשר מגיע עם שתי מתגים, 6 כפתורים מכניים, 2ג'ויסטיקים ו-2 בוררי כיוון. נוח לכיוון הגדרות של הרכב בזמן הנהיגה, צג לד צבעוני. דגם CS הינה טבעת אשר מוגדרת כחישוק כניסה של מוזה אשר מגיעה ברמה גבוה ותמורה גבוהה. הדוושות CRP הם פדלים פרימיום העשויים כולם אלומיניום אלוי בעיצוב מדויק לפרטי פרטים. לכל הדוושות ישנם תחושות התנגדות משתנה כדי לייצר תחושה מדוייקת התואמת את המציאות. לדוושות הברקס יש מעבד לואדסל מתקדם במיוחד לדיוק מושלם המאפשר עקביות ושיוף זמנים. המנוע R9 הוא בסיס הגה בטכנולוגיית דיירקט דרייב המתקדמת,שמסוגלת לייצר את התחושות העדינות ביותר לחוויה מרבית ועוצמת סיבוב גבוה של 9NM שמייצרת התנגדות מומנט ותחושה של כוחות הג‘י כמו ברכב אמיתי.
+ -

דגם חישוק הגה CS
הינו טבעת הגה אשר מתאימה לבסיסים 21/16/9/R. גודל הטבעת הינו 13 אינץ'/ 33 ס"מ אשר מגיע עם שתי מתגים, 6 כפתורים מכניים, 2ג'ויסטיקים ו-2 בוררי כיוון. נוח לכיוון הגדרות של הרכב בזמן הנהיגה, צג לד צבעוני. דגם CS הינה טבעת אשר מוגדרת כחישוק כניסה של מוזה אשר מגיעה ברמה גבוה ותמורה גבוהה.

הדוושות CRP
הם פדלים פרימיום העשויים כולם אלומיניום אלוי בעיצוב מדויק לפרטי פרטים. לכל הדוושות ישנם תחושות התנגדות משתנה כדי לייצר תחושה מדוייקת התואמת את המציאות. לדוושות הברקס יש מעבד לואדסל מתקדם במיוחד לדיוק מושלם המאפשר עקביות ושיוף זמנים.

הבסיס מנוע R9
הוא בסיס הגה בטכנולוגיית דיירקט דרייב המתקדמת,שמסוגלת לייצר את התחושות העדינות ביותר לחוויה מרבית ועוצמת סיבוב גבוה של 9NM שמייצרת התנגדות מומנט ותחושה של כוחות הג‘י כמו ברכב אמיתי.

*
*
*
תגיות מוצר