סגירה
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש

הכל על משקפיים מציאות מדומה

משקפי vr מומלצים

 משקפי וי אר מאפשרים לכל אחד להיכנס לעולם בדיוני, לשחק משחקים שונים בחוויה ייחודית שאינה דומה כלל למשחק במחשב רגיל. כיום, ישנם סוגים שונים של משקפי VR, ובמדריך הבא ניתן לקרוא על משתנים שונים שחשוב לשים לב אליהם טרם הרכישה.

 

משקפי מציאות מדומה – מדריך לרכישה 

על מנת להנות בצורה המרבית ממשקפי ה-VR, מומלץ לקחת בחשבון את הדגשים הבאים:

  • משקפי קונסולה או עצמאיים – ישנם שני סוגים עיקריים של משקפי VR: 
  • משקפיים עצמאיים – משקפיים הדורשות רק הורדת אפליקציה ייעודית, ללא חיבור לקונסולת משחק.
  • משקפי קונסולה – משקפיי VR המתחברות לקונסולת משחק, המאפשרות לשחק משחקים ייעודים דרך המשקפיים.
  • מותג מוכר – על מנת לבחור במשקפיי VR איכותיות ביותר, חשוב לרכוש משקפיים של מותג מוכר ומקצועי. שכן, כמו שיש מותגים המתמחים בייצור רכבים, כך ישנם מותגים המתמחים בייצור משקפיי VR. 
  • רזולוציה – בין הדברים שיותר ישפיעו על חווית השימוש במשקפיים, הוא רמת הרזולוציה. על כן, חשוב ביותר לבחור משקפיים עם רמת רזולוציה גבוהה ככל הניתן, על מנת שיהיה ניתן להנות בצורה המרבית מהתמונה שתוצג למשתמש.
  • סנכרון עם בקרי התנועה – במשקפי VR, ישנם בקרי תנועה ייעודיים, שמשפיעים עם התמונה המוצגת בהתאם לפעולות שהמשתמש עושה. לכן, על מנת להנות בצורה המרבית מהמשקפיים, יש לבחור במשקפיים עם בקרי תנועה שמסונכרנים בצורה טובה ביותר עם המשקפיים. 
  • מחיר – ניתן לערוך השוואת מחירים בין כמה חנויות שונות, כדי שיהיה ניתן לבחור בחנות עם המחירים המשתלמים ביותר. 

 

vr מציאות מדומה-מחיר vr

טווח המחירים של משקפי VR, נע בין כמה מאות שקלים ויכול להגיע לאלפי שקלים, כאשר המחיר יכול להיות מושפע מכמה משתנים, כמו:

  • ציוד גיימינג נלווה – כאשר מדובר על משקפי VR המתחברים לקונסולת משחק, יש צורך לרכוש גם ציוד נלווה. משמעות הדבר היא שהמחיר הכולל יעלה בהתאם.
  • איכות המשקפיים – על איכות לא מתפשרים, גם את הדבר אומר שיש להשקיע עוד כמה שקלים. שכן, ככל שבוחרים במשקפיים יותר מקצועיות ויותר איכותיות, המחיר עשוי לעלות בהתאם. 
  • יבואן רשמי או מקביל – כשבוחרים במשקפי VR  של מותג מוכר, ניתן לבחור לרכוש את המשקפיים מיבואן מקביל או רשמי. בעוד שיבואן רשמי מתחייב לספק את המוצר של היצרן הרשמי, ללא שום חשש מזיופים, בחירה ביבואן מקביל אינה מבטיחה כי המוצר הינו מקורי. לכן, מחיר המשקפיים מיבואן מקביל, יהיה יותר זול, אך לעיתים המחיר יבוא על חשבון איכות המשקפיים. 

 

מהיכן מומלץ לרכוש משקפי VR

להלן כמה טיפים שמומלץ ליישם טרם שרוכשים משקפיים vr:

  • חנות מקצועית – חשוב ביותר לרכוש את המשקפיים מחנות מקצועית ואמינה, שהינה יבואנית רשמית של המותגים המקצועיים ביותר בתחום. שכן, בחירה כזו תבטיח משקפיים באיכות הטובה ביותר. 
  • המלצות חיוביות – בין הדרכים היותר יעילות לבחירת חנות המספקת משקפי VR, היא קבלת המלצות חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, בני משפחה או מכרים מהעבודה, אשר רכשו בעבר משקפי VR והיו מרוצים הן מהשירות והן מהמוצר עצמו. כמו כן, במידה ולא מכירים אנשים כאלה, ניתן להיעזר בהמלצות הרבות המופיעות בפורומים באינטרנט וברשתות חברתיות.
  • אתר בית – כל חנות מקצועית, תציג את המוצרים שהיא מספקת באתר בית ייעודי. כך, ניתן יהיה להיכנס לאתר הבית של החנות, כדי לבחון אילו דגמים של משקפי VR החנות מספקת, וכן על מנת לבחון את טווח המחירים. 
  • מגוון מוצרים וציוד נלווה – מומלץ לבחור בחנות המספקת גם מוצרי גיימינג וציוד נלווה למשקפי ה-VR. זאת על מנת שיהיה ניתן לשדרג את חווית השימוש בהן. 

 

Player 1 –משקפי מציאות מדומה מומלצים

אנו ב-plyaer 1, פועלים מזה שני עשורים באספקת מוצרי גיימינג איכותיים ומקצועיים ביותר. אנו מספקים את מחשבי הגיימינג מבית המותגים המקצועיים ביותר בתחום, ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. במידה ויש צורך בשירות מעבדה לתיקון המחשב, אצלנו תוכלו להנות משירות תיקונים המתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומומחים ביותר בתחום. בין אם אתם גיימרים מקצועיים, ובין אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם הגיימינג, אנו הכתובת המדויקת עבורכם.

לכל שאלה אות התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון: 03-6440275

טלפון לווטסאפ: 0585532510

אימייל: player1.gvirol@gmail.com