סגירה
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש

אפל ‏וויז׳ן פרו Apple Vision Pro 256 GB

יצרן: Apple
19000.00 ₪
עידן משקפי אפל וויז׳ן פרו כאן
Apple Vision Pro משלבת בצורה חלקה תוכן דיגיטלי במרחב הפיזי שלך.
ניווט קל מתמיד באמצעות העיניים הידיים והקול שלך
תמשיך לעשות מה שאתה אוהב בדרכים חדשות שלא נראו אי פעם.
+ -

   אחריות

 

אחריות  לשנה די סי אס

 

   חוויות מהפכניות ומרהיבות

 

ה-Apple Vision Pro מוביל את עידן המחשוב האישי העוצמתי לשלב הבא, על ידי הגדרה מחדש של אופן האינטראקציה של המשתמשים עם אפליקציות המועדפות עליהם, התחזית וההתחייה מחדש של רגעים זכורים, ההנאה מתוך צפייה בסדרות וסרטים, והקשר האינטימי עם אנשים אחרים דרך FaceTime.

 

 

 

   מרחב עבודה אינסופי לאפליקציות בעבודה ובבית

 

visionOS מציגה ממשק משתמש תלת-מימדי, המאפשר לאפליקציות לחדור מעבר למגבלות המסך המסורתי, תוך הצגתן בצמידות ובכל גודל שיבחרו. ה-Apple Vision Pro מעודד פרודוקטיביות מוגברת, בזכות שטח תצוגה ללא גבולות, גישה קלה לאפליקציות המובילות ואפשרויות חדשניות לביצוע משימות מרובות במקביל. תמיכה ב-Magic Keyboard וב-Magic Trackpad מאפשרת למשתמשים ליצור אזור עבודה אידיאלי או להביא את הכוח העצום של ה-Mac ישירות ל-Vision Pro באופן אלחוטי, תוך יצירת מסך 4K ענק, פרטי ונייד, עם חדות מרהיבה.

 

ns_atwebp,ns_aavif,f_auto-1.jpeg (1871×1052)

 

 

   חוויות בידור מעוררות השראה

 

בעלות שני מסכים ברזולוציה גבוהה מאוד, ה-Apple Vision Pro הופך כל חלל לחוויית קולנוע אישית, עם מסך המרגיש כמו 30 מטר רוחב ומערכת סאונד מרחבית מתקדמת. צפייה בסרטים וסדרות, והנאה מסרטים ב-3D מרהיבים. שירות ה-Apple Immersive Video מציע גישה להקלטות רזולוציה גבוהה שצולמו ב-180 מעלות עם סאונד מרחבי, מאפשר חוויות וידאו מרחביות שמע

 

ns_atwebp,ns_aavif,f_auto-2.jpeg (1864×1049)

 

 

   סביבות מרחביות מדהימות

 

באמצעות הסביבות, המשתמשים יכולים להרחיב את העולם האישי שלהם מעבר לגבולות החדר, עם נופים דינאמיים ומרהיבים שמשפרים את הריכוז או מקטינים הפרעות בסביבות עמוסות. סיבוב הכתר הדיגיטלי מאפשר למשתמשים לשלוט על רמת הנוכחות או ההקפה בתוך הסביבה הנבחרת.

 

ns_atwebp,ns_aavif,f_auto-3.jpeg (1873×1054)

 

 

 זכרונות חיים מחדש

 

עם המצלמה התלת-ממדית הראשונה מבית Apple, ה-Vision Pro מאפשר למשתמשים לתעד, להתחייה ולהקיף את עצמם בזכרונות היקרים להם, תוך האזנה בסאונד מרחבי. כל תמונה ווידאו מרחביים מחזירים את המשתמשים לאותו הרגע הקסום, לאירועים עם חברים או למפגשים משפחתיים מיוחדים. המשתמשים יוכלו לגשת לכל אלבום התמונות שלהם ב-iCloud ולצפות בתמונות ובסרטונים בגודל ריאליסטי, עם צבעים עשירים ופירוט מדהים. תמונות פנורמיות מה-iPhone יתפשטו ויעטפו את המשתמש, יוצרות תחושה כאילו הוא נמצא במקום הצילום.

 

ns_atwebp,ns_aavif,f_auto-4.jpeg (1870×1052)

 

 

 שיחות FaceTime הופכות למרחביות

 

באמצעות ה-Apple Vision Pro, שיחות FaceTime מנצלות את החלל המקיף את המשתמשים, כאשר כל משתתף מוצג באריח בגודל ריאליסטי, יחד עם סאונד מרחבי שנשמע כאילו המשתתפים נמצאים באותו המקום במרחב. משתמשים הלובשים Vision Pro במהלך שיחת FaceTime מוצגים באמצעות דמות דיגיטלית, שנוצרת באמצעות טכניקות למידת מכונה מתקדמות של Apple, המציגה תנועות פנים וידיים בזמן אמת. משתמשים יכולים לבצע פעולות משותפות כמו צפייה בסרט, גלישה בגלריה או עבודה משותפת על מצגות.

 

ns_atwebp,ns_aavif,f_auto-5.jpeg (1871×1053)

 

 

 אפליקציות מציעות חוויות עוד יותר מרתקות

 

ה-Apple Vision Pro מגיע עם חנות אפליקציות חדשה, שבה משתמשים יכולים לגלות אפליקציות ותוכן ממפתחים, ולגשת למאות אלפי אפליקציות המותאמות ל-iPhone ול-iPad, המתפקדות בחלקות עם הממשק החדש של Vision Pro. קהילת המפתחים של Apple יכולה להרחיב את היכולות הייחודיות והעצמתיות של Vision Pro באמצעות visionOS, כדי ליצור חוויות חדשות באפליקציות, ולהעניק דימנזיה חדשה למחשוב מרחבי.

 

ns_atwebp,ns_aavif,f_auto-6.jpeg (1920×1079)

 

 

 עיצוב מהפכני

 

ה-Apple Vision Pro משלב את החדשנות והניסיון הרב של Apple בעיצוב מוצרים כמו ה-Mac, ה-iPhone וה-Apple Watch, ומתמזג למכשיר האלקטרוני האישי המתקדם ביותר שנוצר אי פעם. בשאיפה להשיג ביצועים, ניידות ונוחות לבישה מקסימליים, Apple משתמשת בחומרים המתקדמים ביותר.

 

a.jpeg (1920×1080)

 

 

 חדשנות בחומרה ללא תחרות

 

ה-Apple Vision Pro מעוצב להציע ביצועי עיבוד מופלאים בגוף קומפקטי ונוח ללבישה. בעזרת מערכת תצוגה חדשנית ברזולוציה גבוהה מאוד, המבוססת על שבב מתקדם מבית Apple, ה-Vision Pro משתמש בטכנולוגיית micro-OLED להצגת 23 מיליון פיקסלים על שני מסכים, עם ספקטרום צבעים רחב וטווח דינמי גבוה. החדשנות הטכנולוגית הזו, בשילוב עם עדשות קטדיופטריות המותאמות אישית, מספקת חוויות חזותיות שאין להן תחרות. משתמשים עם מרשמי ראייה יצטרכו להשתמש בתוספות האופטיות מבית ZEISS לדיוק חזותי מרבי ומעקב נכון אחר העיניים.

 

ns_atwebp,ns_aavif,f_auto-7.jpeg (1866×1050)

 

 

מערכת סאונד מרחבית מתקדמת מהווה את הלב של חוויית ה-Apple Vision Pro, יוצרת תחושה שהצלילים מגיעים מכל כיוון סביב המשתמש ומתאימה את האקוסטיקה למרחב הספציפי. שני דרייברים נפרדים בכל אוזנייה מספקים סאונד מרחבי מותאם אישית, בהתאם לגיאומטריה הייחודית של הראש והאוזניים של המשתמש.

 

ns_atwebp,ns_aavif,f_auto-8.jpeg (1870×1052)

 

*
*
*