סגירה
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש

איך לבחור כיסא גיימינג?

גיימינג הינה פעילות שמצריכה ישיבה ממושכת מול המסך שלנו. מתוך כך, הכיסא עליו אנו יושבים הוא פריט חשוב ביותר שיוכל לקבוע את חוויית המשחק שלנו. בנוסף, כיסא איכותי מסוגל למנוע התפתחות של בעיות בריאותיות אשר נוטות לנבוע מישיבה ממושכת בתנוחות מסוימות. לפיכך, עלינו לדעת לבחור כיסא גיימינג מומלץ שיענה על צרכים אלו.

 

מאפיינים של כסא גיימינג מומלץ 

 

כיסא הגיימרים הוא ז׳אנר שנוצר מתוך הצרכים של קהילת הגיימרים. בשל כך, ישנם מאפיינים ספציפיים שעלינו לבדוק לגבי כל כיסא וכיסא על מנת שנוכל לבחור את כיסא הגיימרים הטוב ביותר.
בין מאפיינים אלו:

 

  • ארגונומיות – המאפיין החשוב ביותר של הכיסא הוא הנוחות שלו. כשזה נוגע לתחום כיסא גיימרים – מומלץ להקפיד לחפש כיסא שמתאים לתנוחות המשחק שלנו ולצורת הגוף שלנו. ישנם סוגי גיימרים שונים, שכל אחד משחק באופן אחר – לכן חשוב להתאים את הכסא לצורת המשחק שלנו. מכיוון שאנו מתכננים לשבת עליו שעות רבות, חשוב שנהיה מודעים לתמיכה של הכיסא עבור הגוף שלנו כדי למנוע בעיות בריאותיות.
  • עיצוב – כיסא גיימינג הכי טוב הוא כזה שבנוסף להיותו בריא לשימוש ונוח לנו, גם מעוצב כמו שאנחנו רוצים. פינת המשחקים שלנו היא החלל בו אנו יכולים לבטא את עצמנו. בחירה בכיסא גיימינג שמעוצב לפי הסגנון שלנו, ובהשראת המשחקים האהובים עלינו יוכל לשפר את פינת המחשב בצורה משמעותית.
  • מומלץ על ידי חברים ואנשי מקצוע – כשקונים כסא גיימרים, מומלץ להסתכל על כמה שיותר המלצות ולשאול כמה שיותר חברים גיימרים שלנו לדעתם. מכיוון שלא נוכל לעשות שימוש ניסיון בכל כיסא גיימינג – המלצות הן הדרך היעילה ביותר עבורנו לגלות מהו הכיסא המתאים עבורנו.
  • טרנדים – לגיימרים רבים חשוב להתעדכן על כל טרנד שאופייני לקהילת הגיימרים הארצית והעולמית. אם כך, חשוב להתעדכן מה טרנד כיסא גיימרים בארץ.

 

חברות נבחרות – המלצה לכיסא גיימינג

 

כיום החברות המובילות לתחום כיסאות הגיימינג משתדלות לענות על כל אחד מהצרכים שתוארו לעיל, באמצעות כמה דגמים לכל אחת. בין החברות הללו ניתן למצוא את דראגון, רייזר, קורסאייר, ספארקפוקס ואחרות.

מחיר הדגמים השונים של חברות אלו משתנה בהתאם לרמת הגימור של כל כסא. לדוגמה – חברת דראגון מציעה כיסאות בטווח מחירים של 550 שקלים עד 1700 שקלים. כאשר הכיסא הזול ביותר הוא גם קטן משמעותית מהיקר ביותר.

 

מתוך כך, חשוב להקפיד לוודא מהם כל צרכי הגיימינג שלנו ומה אנו מצפים מהכיסא אותו נבחר, ומתוך כך להתאים את דגם הכיסא אותו נבחר למסקנות. ההיצע הגדול בשוק מאפשר לכל גיימר לבחור את הכיסא המתאים ביותר עבורו הן מבחינה עיצובית, כלכלית וגם מבחינת הגודל שלו.

 

חנות Player1 היא מהמובילות בארץ בתחום הגיימינג. החנות נוסדה על ידי עמרי נאור – גיימר פעיל בפני עצמו כבר מעל ל30 שנים. הקשר האישי של הנהלת החנות לעולם הגיימינג מוביל להבנה עמוקה של צרכי הגיימינג של כל לקוח. מתוך כך החנות מקפידה לעקוב באדיקות אחר תאריכי ההשקה של כל משחק ולהציע אותו בסטנדרט העולמי ולמכור מוצרים ברמת האיכות הגבוהה ביותר במחיר נמוך ככל האפשר. בנוסף, החנות מציעה שירותי תיקונים על ידי טכנאי מעבדה מהמנוסים והמובחרים בארץ. לפרטים נוספים אודות החנות לחצו כאן.